לפני ההובלה

 

אנו בדורון הובלות עובדים בשקיפות מלאה מול הלקוחות שלנו כדי שאתם תהיו מרוצים, ולכן חשוב מאוד שתגידו לנו מה הפריטים שאנחנו צריכים להעביר מהרדיאטור והמאוורר עד לכסאות והמקרר. אם אתם יודעים על רהיטים שמצריכים פירוק על מנת להוביל אותם אנא ידעו אותנו על כך. ברוב המעברים המיטות והארונות מצריכים פירוק והרכבה ולפעמים גם שולחן האוכל ו/או המחשב וגם המקרר.. אולי אנחנו צריכים להגיע עם מנוף על מנת להוריד או להעלות את הציוד.

 

הובלה טובה – מתחילה באריזה נכונה!  זה הזמן למיין ולזרוק את כל מה שאנחנו לא צריכים יותר..

 

 

אם אתם מחליטים לארוז בעצמכם אנחנו נספק לכם קרטונים חדשים וחזקים כמה שתצטרכו בחינם ללא עלות עד לביתכם. חשוב לארוז נכון ותוכלו להיעזר בדף האריזה שלנו באתר האינטנט שלנו . חשוב לדעת שמה שלא נארז על ידנו לא מכוסה בפוליסת הביטוח, לכן אנחנו ממליצים לכם לבחור בשירותי האריזה שלנו -

 

 אנו נשלח צוות אריזה מקצועי ומיומן שיודע את העבודה ושמצויד בחומרי אריזה כמו קרטונים חדשים וחזקים, סלוטייפים, נייר אריזה לבן (עיתונים משאירים דיו על הכלים) על מנת לארוז את הציוד השביר, ניילון בועות וטושים בשביל לרשום על כל קרטון שנארז מה בדיוק ארזנו בתוכו. אם נתקל בפריט עתיק ועדין ו/או יקר ערך אנחנו נדע לטפל בו בצורה הטובה ביותר ונארוז אותו באריזה מיוחדת עם שמיכות וקרטונים על מנת לשמור עליו.

 

עכשיו כשהבית ארוז טוב ומוכן להובלה כל מה שנישאר לכם הוא לחכות לנו בשעת ההגעה שקבענו ולתת למקצוענים לעשות את העבודה. לקוחות מסחריים התהליך אצלכם הוא קצת שונה - כנסו לדף שלנו "לקוחות מסחריים" ותגלו מה אתם צריכים לעשות לפני ההובלה.