היום הגדול הגיע – מה עליי לעשות ?

אם הזמנתם אותנו להעביר לכם את הציוד - אז מרגע זה אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שדורון הובלות יעבירו אותכם בדרך הכי טובה ובראש שקט. בכל מקרה ו/או בקשה אתם תמיד יכולים לדבר עם מנהל העבודה שנמצא במשרדינו והוא ייתן לכם מענה לכל שאלה לכל אורך ההובלה וגם לאחר ההובלה.

צוות המובילים יגיע ביום ובשעה שנקבעו מראש. אחרי שיחנו את המשאית בחניה המובילים יכנסו אליכם לבית ויציגו את עצמם.

בזמן ששאר חברי הצוות יעמיסו ארגזים ראש הצוות יעבור איתכם על התכולה של הבית לפי רשימת הפריטים שמצויינת בהזמנת העבודה, ויקשיב לבקשותיכם המיוחדות ויתן לכם מענה לכל שאלה.

המזרנים והספות שלכם יעטפו בניילון נצמד לשמירה נגד אבק ורטיבות רהיטים מיוחדים יעטפו על ידי שמיכות עבות מיוחדות להובלה לפי מידת הצורך.  רהיטים שצריך לפרק יפורקו על ידי איש צוות שמתמחה בפירוק והרכבה של רהיטים. כמובן שהכל יועמס בצורה טובה תוך כדי שמירה על סידור נכון של הציוד על המשאית .

הגעתם לכתובתכם החדשה – צריך להתחיל לפרוק!

הצוות הגיעה ואיתכם הציפייה הגדולה לראות את הפריטים שלכם מסודרים במקומם בדיוק כפי שדמיינתם בביתכם החדש. ראש הצוות יבדוק שהגישה תואמת את הזמנת העבודה ויסמן לצוות להתחיל לפרוק את הציוד מהמשאית תוך כדי שהוא ניגש אליכם הלקוחות ויבקש בנימוס לסגור חשבון בגין ההובלה (זאת כמובן לאחר שמנהל העבודה דיבר איתכם ויידע אותכם על כך) ברגע שתשלמו לו הוא ימסור לכם קבלה ידנית על המקום (חשבונית נשלחת באי-מייל) וימשיך לפרוק את הציוד מהמשאית. רהיטים שצריך להרכיב יורכבו ונייילונים יוסרו מהספות והמזרנים.

הרגע הגדול הגיע ובזמן שאתם מרוחים על הספה שלכם בבית החדש אתם מגלים שאתם צריכים להתחיל לפרוק את כל הציוד מהארגזים. אצלנו בדורון הובלות יש שירות של פריקת ארגזים ממש בשביל לחסוך לכם כאב ראש נוסף וזמן מבוזבז. אנו נדאג לשלוח לכם צוות של פורקות מקצועיות שיפרקו את הציוד מהארגזים לתוך הארונות והמדפים ולאן שאתם תגידו להן!

 

הנה כמה עצות ליום המעבר:

·         לשמור חנייה מספיק גדולה למשאית .

·         לדאוג למים לשתייה למובילים .

·         לזכור שצריך לשלם לפני הפריקה – לדאוג שיהיה עליכם כסף .

·         לדאוג שבזמן הפריקה תוודאו שהמובילים מניחים את הציוד במקום המיועד לו .

·         חשוב לוודא בסוף ההובלה שהמשאית ריקה .

·         הכנתם טיפ ?