הובלת ציוד רפואי

הובלת ציוד רפואי היא מקצוע בפני עצמו. אין יכולת להעתיק את היכולות של חברת הובלות העוסקת בתחום הובלת הדירות, לעולם של ציוד רפואי. כל חברה המעוניינת לעסוק בתחום של ציוד רפואי, חייבת להכיר את התחום לעומקו, את הרגישויות הנדרשות ממנה בתהליך ההובלה, ואת הסטנדרטים שיש להקפיד עליהם על מנת לבצע את ההובלה. בדיוק כפי שיצרני ציוד רפואי, נדרשים לעמוד בסטנדרטים ותקנים מחמירים בכל הקשור להיגיינה ובטיחות, כך גם חברות הובלה העוסקות בתחום הספציפי והמיוחד הזה של הובלת ציוד רפואי.


הובלה לפי דרישות הלקוח


היכולת לעסוק בתחום זה, תלויה ביכולת של החברה להעניק ללקוח פתרון על פי הדרישות הספציפיות שלו. על הכתוב זה אולי נשמע קל ופשוט, אך כאשר עוסקים בתחום של ציוד רפואי, הדרישות יכולות להיות גבוהות מאוד, וחריגות מאוד, באופן כזה שעבור מרבית חברות ההובלה לא יהיה המניע הנדרש לעסוק בתחום. אחרי שאמרנו את זה, כדאי לדעת שישנן חברות ששמו לעצמן למטרה לעסוק בכל תחום הקשור בהובלה, בין שמדובר בהובלת דירות, מפעלים או משרדים, ובין שמדובר בהובלה של פריטי יוקרה, ציוד חריג, חומרים מסוכנים או ציוד רפואי. חברות כאלה פועלות על פי שורה של סטנדרטים המותאמים לכל אחד מתחומי הפעילות שלה, ובמרבית המקרים החברה מפעילה כלי עבודה, אמצעי הובלה ואנשי צוות ייעודיים לכל תחום.


ביטוח ואחריות מלאים


בהובלה של ציוד רפואי מדובר בדרך כלל בפריטים שגודלם הפיזי הוא קטן מאוד ביחס לשוויים הכלכלי. מכשירים שגודלם לא יותר ממסך מחשב, יכולים לעלות עשרות אלפי דולרים מינימום, וזאת לאור הטכנולוגיה המורכבת שהם מבוססים עליה. ציוד רפואי הוא גם ציוד מאוד מדוייק ומדעי, ולכן הוא רגיש למצבים חריגים של תנודות, טלטלות ומכות. הובלה של ציוד כזה דורשת רמה מקצועית גבוהה מאוד, והיכרות עם כל האתגרים הכרוכים בהובלה כזאת. חברת דורון הובלות היא חברה העוסקת במגוון רחב של תחומי הובלה, ובין היתר מבצעת גם הובלת ציוד רפואי עבור חברות רבות העוסקות בתחום. החברה מובילה מגוון רחב של ציוד רפואי, ומבצעת את ההובלה ליעדים בכל רחבי הארץ.