שירותי אריזה

כולנו חווים שגרה לחוצה...קמים מוקדם בבוקר מכינים את הילדים לגנים ובתי הספר ומיד יוצאים ללוות אותם. משם טסים לעבודה בכדי לא לאחר לעוד יום עבודה עמוס.  וגם שם ממהרים כי צריך להספיק להוציא את הילדים מהמערכת. אוספים אותם ואז עוצרים רגע לקניות וסידורים וכשסוף סוף מגיעים הביתה אז צריך נקות,לבשל, לכבס ועוד ועוד...וכך כל יום ביומו. ואז מגיעה תקופה בה צריך לעבור דירה, אז איך דוחסים ללו״ז הצפוף גם אריזה???

אז זהו שאנו יודעים שאתה עסוקים, לכן אנו באים לקראתכם עם שרות אריזה פנטסטי. אנו ב׳דורון הובלות׳ כאן בשבילכם! יום לפני המעבר הגדול, נשלח לביתכם צוות של אורזות מנוסות ומקצועיות בעלות תודעת שרות גבוהה ובעלות ניסיון מוכח.

  

האורזות יתחלקו בין חדרי הבית ומיד כל אחת תתפוס את מקומה- אחת במטבח, אחרת בחדר ועוד אחת בסלון ואם צריך אז גם עוד אורזות. זאת בהתאם לגודל האריזה  ולצרכים שלכם. 

הן יארזו בעזרת חומרי אריזה מתקדמים, כגון- נייר אריזה (אשר לא רק יעטוף אלא גם יגן על הציוד),פצפצים, ניילון בועות, קרטונים מיוחדים, נייר דבק ועוד. 

על כל ארגז יסומן-מהיכן הוא יצא, מהי תכולתו ולהיכן הוא מיועד. כך שאם לא בחרתם להזמין אותנו לסדר לכם את הבית אז תוכלו לעשות זאת לבד ללא שום בעיה.

 

אתם בטח חושבים כעת שפינקו כזה בטח יקר מאוד, אך לא אצלנו.

ב׳דורון הובלות׳ תהיו מופתעים שלא צריך לשלם הרבה כסף בשביל לקבל שרות טוב! 

 

התקשרו עכשיו ל 077-40-66-5-66 וקבלו הצעת מחיר משתלמת לאריזה