הובלת מעבדות

תחת מונח הגג מעבדות, אפשר לכלול מעבדות ממגוון רחב של סוגים ובמגוון רחב של תחומים. מעבדה יכולה להיות מעבדת מחשבים, והיא יכולה להיות גם מעבדת פיזיקה, כימיה או ביוטכנולוגיה. בכל מקרה, הדבר המשותף לכל המעבדות הוא השימוש בכלים יקרי ערך, כלים מדעיים ומדוייקים, שחלקם הגדול עלול להיות רגיש לטלטלות ולהיות בסכנת שבירה מיידית. כאשר מעבדה כזאת נדרשת להעתיק את מקומה, האתגר להעביר אותה ולהוביל את כל תכולתה בצורה נכונה, מקצועית וללא כל פגע, היא אתגר גדול הדורש התמחות ייעודית. ואכן, רובן המכריע של חברות ההובלות פשוט אינן בנויות לביצוע פרויקטים של הובלת מעבדות, לעומת חברות הובלה אחרות שמתמחות בדרך כלל במגוון תחומים רגישים מעין אלה, הדורשים עמידה בסטנדרטים ותקנים מחמירים.


הובלת מעבדה בזהירות


מילת המפתח בכל הקשור לפרויקט של הובלת מעבדות היא זהירות. זהירות מפני שבירה של חפצים שבירים, זהירות מפני טלטול של מכשירים רגישים ויקרי ערך, זהירות מפני ערבוב חומרים או פיזור חומרי גלם שונים בהם נעשה שימוש בעבודת המעבדה, וזהירות למעשה בכל צעד וצעד שעושים במהלך ההובלה. הזהירות נדרשת כבר בשלב האריזה, אם כי מעבדות רבות מעדיפות לבצע את האריזה בעצמן, לאור הידע הנדרש באופן התנהלות המעבדה, והאופן הנכון לארוז כל חפץ ולשמור אותו בנפרד מחפצים אחרים שאינם קשורים אליו. זהירות היא לא מילת מפתח עבור כל חברת הובלות, ואתם רוצים למצוא דווקא את אותה חברת הובלות שזהירות הוא קו מנחה בפעילותה.


הובלת ציוד רגיש


הובלת ציוד רגיש היא למעשה גולת הכותרת בטווח המקצועי של חברות המתמחות בתחום של הובלת מעבדות. ציוד רגיש הוא שם כולל למכשור ופריטי ציוד שרגישותם נובעת מהחומרים מהם הם עשויים, מהטכנולוגיה המוטמעת בהם, ומהרגישות שלהם לתזוזה, טלטלות, נפילות ומכות. ציוד רגיש הוא גם בדרך כלל ציוד יקר ערך. אריזה לא נכונה, העמסה לא נכונה, נשיאה לא נכונה או הובלה לא נכונה, יכולות בהינף יד להרוס ציוד שעלותו יכולה להיות גבוהה מאוד. חברת דורון הובלות היא חברה המתמחה במגוון רחב של הובלות מורכבות, וביניהן גם הובלה של מעבדות על כל תכולתן, לרבות ציוד רגיש.